Forfatter
Tittel Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon , øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger: Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001930 am 2200289 4500
*0017790
*008151103s2015 no ar 00nob 9
*015 $a150178198 $bBokbasen AS
*020 $a978-82-02-50239-3 $bh.
*025 $a9788202502393
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a302.231 $zh $223/nor
*100 0$aFarbrot, Audun$d1964-$jNO$8m
*24510$aSosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
*260 $aOslo $bCappelen Damm akademisk$c2015
*300 $a150 s. $bill. $c24 cm
*520 $aVed å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon , øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger: Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.
*650 $aKommunikasjon
*650 $aFormidling
*650 $aForskningskommunikasjon
*655 $aHåndbøker
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening