Medisinsk bibliotek - Helse Nord-Trøndelag HF

Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2015
Noter
  • Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger: Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.
ISBN
  • 978-82-02-50239-3
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001930 am  2200289   4500
*0017790
*008151103s2015    no     ar         00nob 9
*015  $a150178198 $bBokbasen AS
*020  $a978-82-02-50239-3 $bh.
*025  $a9788202502393
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a302.231 $zh $223/nor
*100 0$aFarbrot, Audun$d1964-$jNO$8m
*24510$aSosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
*260  $aOslo $bCappelen Damm akademisk$c2015
*300  $a150 s. $bill. $c24 cm
*520  $aVed å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger:  Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier  Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.
*650  $aKommunikasjon
*650  $aFormidling
*650  $aForskningskommunikasjon
*655  $aHåndbøker
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Medisinsk bibliotekH Far